Wednesday, May 27, 2009

My 1st teeth!!

Nampak tak gigi pertama Daniel?gigi pertama daniel mula tumbuh awal bulan May..sewaktu gambar ni diambil..gigi dia dah kuar tapi nampak tak gigi dia kuar senget( bentuk V terbalik) hehehhe
macam2 lah budak tecit nih...sekarang gigi atas plak dah kuar...agaknyer itulah demam setahun
beralih tahun..beralih bulan, nak tumbuh gigi..nak berdiri..nak merangkak..nak duduk..semua in one time...
my boy strong enough hehhe..
survival dari lahir...we proud of you boy..you will always be my BUBU...

2 comments:

liana said...

yeaaaa daniel dah sembuh... demam nak tambah akal ni.. aqil haritu pun demam teruk genap sethn.. pas sembuh terus pandai jalan..manjat ect ekeke...

Faris Daniel said...

ya ke zaara? aku rasa gitu gak lah..demam blom baik pon dia dah gigih nak berdiri..siap nak lepas tangan tu padahal kaki mana kuat lagik..riso gak ni tak merangkak2 pon..
manjat2 pon dah ada gaya hehehe
akal mmg dah bertambah dah aku tengok..mulut bising plak tu..Alhamdulillah..Daniel dah sihat