Thursday, May 14, 2009

GaTheRing@TitiWAngSA - 09/05/09

Mama ngan anak bujang mama

Papa ngan anak bujang papa
Gambo ramai2
p/s: tehlaut..aku baru nampak peyut ko..aha..betul ko peknen huah huah huah


gambo ramai2....






inilah bibik Hani hahahha


Nie kembo adex tapi aku tak tahu ni Syasya ke Syaza hehehhe
ampon kan aunty yer montel...
geram tol nengok kembo ni
pipi bam2

Alya dan Daniel...what a sweet couple? ngeh2..boleh hani aku cop Alya?


Suasana meriah hari tu..ada yang mamam..ada yang amik gambo..ada yg borak2...


Antara rezeki kami hari itu...naget.ayam bakor,roti jala kari ayam,sambal sutun berpetai, tart, buah2an,kepok lekor,kek..karipap,meatball,nasi lomak,air cincau, air coke,coklat2 dan jelly....






Mamat tecit ni sempat titon...



Lengan saper yang besor tue?

Si Manis Juwita...

Mummy Calla duk ngan Togeh

Togeh bersama hubby terchenta (Miji)..hobi korang sama eh suka amek gambo?

Mummyizz bersama anak bujangnye
nampak tak adik Aizz dalam peyut mummy?

Mana Daniel? Orang duk menjamu selera..dia bantai tido..nampak kaki terjulur tu? aman mama ngan papa nak makan hahaha


Sorry lambat giler mama updates pasal gathering ni. Mama agak sibuk lately.or buat2 sebuk wakakakah...Tak lah memang mama sebuk..lebih2 lagik pas bookfair nih..
Kepala pon dah bersawang dah...nak tido pon tak nyenyak..terfikirkan kerja yang banyak..
Arrhh.kita citer pasal gathering lah eik...tolak tepi pasal keje eik...
Gathering ni dibuat di Tasik Titiwangsa..Konsep pakaian warna OREN CERIA....oleh kerana mama 'terer' sangat masak so mama juz goreng naget dan tempah karipap Tok Mak jer..mama antara yang awal sampai huhuhu..awal lah sangat...kol 9 lebih gak sampai..Calla dah sampai dah..huhu sori eik...
sambil tunggu yang lain tiba..mama borak2 lah dulu ngan togeh, mummyizz dan whoopi....pas semua dah sampai...kami pon mulakan acara soru...wey lapo dah wey..amik makanan tuk papa...Daniel plak titon..wah apalagik amik peluanglah makannnnn....tapi port kami diserang bala semut...terpaksa pindah port...mama dah lupa nak sambung makan balik hhuhu

aktiviti diteruskan dengan acara meniup belon, rebut gula2..( mak pak yg over tau)hhehehe
acara potong kek..dan acara tukar2 gift antara mommies sempena Mother's day...mmg bestlah gath kali nih..mama enjoyed.
Lenkali kita buat lagik eik..seronok mama jupa kawan2 baru..Mama tengok Daniel pon hepi..dapat awek wakakah (jgn mare Hani eik)

Semoga Ukhwah yang terjalin ini akan berkekalan selamanyer...
p/s: nanti yg lain aku uplod kat facebook so korang leh copy paste dari sana eh....tapi lambat sket tau..hehehhe...amponnn

2 comments:

liana said...

baru aku teringat... aku bwk balik skit karipap yg ko tempah.. sumer yg kat umah tu kata sedap ler..

Faris Daniel said...

ohh itu karipap mak mentua aku yg buat..mmg dia buat hari2..aku pon tak jemu makan karipap dia..
ko nyer roti jala pon sedap weh..
faveret aku tu...
kalu nak tempah ekekekekkk...kabo ke aku eik...