Friday, May 15, 2009

Daniel dan air




Ermmm Daniel dan air. Cam klakor jer title tu tapi mama belasah jer lah..Daniel kalau dapat jupa air mmg suka...suka berendam lama2..kali ni papa yang mandikan daniel..Papa baru berani nak mandikan dia..di usia hampir setahun nih hehehhe..takpelah papa..tu dah lulus..pasni Daniel nak mandi ngan papa je kan...
Kami tak pernah lagik bawa Daniel ke waterfall ke..pool ke..sebab kecik lagik..so sekarang rasanyer dah boleh lah kan..dah hampir setahun dah...
Bestnyer gi mandi kat sg. congkak..tak pon gi kolam mandi ke..
Nanti ada masa terluang, mama bawak Daniel yer..

6 comments:

liana said...

auwwwww seksis ekekeke... gilah bwk jengjalan mandi manda.. mesti daniel lagi teruja

maya said...

cam farish jugak...ke main suker mandi...kalau nampak air...riang ria hati dia...suker sgt berendam..
maya pun x pernah bawak gi pool..teringin gak..
tp x tahulah bila nak sempat..heheheh

Faris Daniel said...

zaara..ko tgk sapa yg seksis..abaikan kaki laki aku tue...
bebeird daniel dah aku tutup ngan badak tu hahahha...
memang wei aku tak sabo dah nak bwk mamat ni mandi manda...jom kita gather kat kolam air panas plok hehehhe

Faris Daniel said...

maya
kan..depa mmg suka main air kan..main kejap2..jerit2 taknak kuar besen..itu papa dia ada bolehlah mandi berendam..harapkan aku duk bersila gitu..mmg kram lah aku hehehhe..

maya said...

maya kalau nk mandikan dia berendam cam 2 kena ader ayah dia sekali...farish kuat sgt meronta2..
farish lum leh duduk lg..2 yg susah nk mandikan dia tu...
dudk lum lg..tp memanjat dah leh..daniel dah pandai aper?

Faris Daniel said...

maya,
daniel dah pandai duduk tapi kita kene tgk2 gak lah..kadang dia tumbang gak sbb lupa nak topang tangan hahaha
blom merangkak tapi dah nak berdiri..dah pandai wrestling hehehe
molot pokpek pok pek...
pandai merajuk..jerit2(mana blajar ntah) huhuhu