Wednesday, February 25, 2009

j.a.l.a.n.j.a.l.a.n.k.e.i.k.e.a.

Haa..that one very nice colour Pak Adek..I agree..I agreeErr..Pak Adek, please buy me sumthing..hehehehhe

Give me 5..ok lah tu....


mama, daniel ngantuk, please let me get some sleep..what??
Mama forgot to bring my 'puting'...hurghhh..


chicken wings
&
meatballs

Last wekend we went to Ikea..just accompany Pak Adek. Dia nak beli katil huhuhu..yang memenuhi konsep biliknyer hehehhe..
Before pergi cari katil pilihannyer, kami pergi mengisi perut dulu...Pak Adek belikan chicken wings n meatballs. Masa mama peknen kan Daniel..pernah gak teringin makan meatballs nih tapi time tu adik kata takleh tapau waktu wekend..so dia tapau meatballs Secret Recipes. Thanks adik...
That day adik beli katil single'BODO', sarung bantal, bantal,comforter....mama plak sempat belikan Daniel cadar katil n bantal..nasib baik bley sumbat semuanyer dalam keter hahaha
Berpeluh2 Pak Adek mengangkut katil dia..nasib baik hujan dah benti sbb kami park kat luar..parking kat IKEA n IKANO dah penuh..
Malam tu Daniel tido lena..penat tolong pak Adek dia pasang katil...

6 comments:

LiAnA said...

Daniel... baju pooh belang2 tu sama dgn abang Aqil punyalah msa tecit dulu.. give me 5 lah mcm ni :D

Faris Daniel said...

ya ke...give you 5 hehehhe
zaara..hang dah start mabuk2 ka..bestnyer nak dapat bb lagik..ni aku duk riso bila nak ikat tiub..dr dah tanya..tapi aku masih tak buat decision...

LiAnA said...

belom lagilah.. kali ni badan aku kuat skit..maybe pasal aku kena jaga abangnya.. adik dia dlm tu pon kuat semangat takmo susahkan mama dia agaknya..

aku rasa ko kena utamakan kesihatan diri.. kalau apa2 jadi nanti kesian daniel..sekurang2nya ko dah ada permata hati.. lelaki pulak tu.. tuhan tu rancang yang terbaik utk kitakan :)

Faris Daniel said...

betul kata ko zaara..
laki aku balik nak diskus balik ngan dia..dr suh buat cepat mana tau kang lekat susah plak kan..aku tahu Allah dah rancang yg terbaik utk aku...thanks

azie said...

makin lama makin encem pulak ku tgk daniel ni....muah muah dr aunty azie

Faris Daniel said...

tak leh celen rayyan hang nyer ensem hehehhe
azie..rajin hang buat puree ek..daniel tanak makan lah menda2 gitu enen bubur pon dia nak nestu jer...