Wednesday, April 15, 2009

Keja part time Daniel

Gambar ni mama amek malam semalam. Beginilah hari2 kejer si kecik ni before tido..tak dapat mama nak concentrate Diari AF taw..mencii..
Nampak tak alas kaki tu..itu depan bilik air hokkay..si kecik ni suka bangat landing muka dia kat alas kaki tu..korang sakit jiwa tak? mama dah macam tarzan tercekik pisang menjerit kat Daniel nih..leh dia buat dek je...sabar je laa..
alamak mama dah jerit..baik aku bagi senyuman manisss tuk mama cool down hikhikhik
Uiks..tinggila plak baju mama nie..

baik aku selongkar sini plak..mama kan nak tengok diari AF..so aku buat keje kat bawah nih..leh yer mama?

Aduyai...penat taw mama sayang oittt..nak ngemas balik barang2 yang Daniel punggah nih..jangan satu hari nanti Daniel masuk duduk kat situ...menyorok dr mama keh keh keh
ermmm..apa nak umpan budak tecit nih...mama lom makan nih...
dari tadi minum air jek...
Jom kita makan buah hehehhe

5 comments:

liana said...

jeng..jenggg ekekeke welcome to the club.. tu baru skit..baru introo tuuhh..

Faris Daniel said...

tu arrrh zaara..aku rasa daniel ni lasak cam aqil gak kot hehehhe....kalu buat salah nuka stone jer kan...hati geram tapi bila tengok muka dia..nak gomol2 laks...

maya said...

sama cam farish gak ler.....pantangnampak alas kai depan bilik air...mesti nk ke arah tu dulu....lepas tu..x leh lah jumpa benda yg nk di panjat...confirm dia panjat..lps tu punyalah hajat besar..siap lps tangan lagik....

Faris Daniel said...

wah farish dah terer lepas2 tangan eh? bravo..bravo...

Fieda said...

Wah daniel nak enunjukkan kelasaknnya.. he he