Wednesday, January 21, 2009

Lawatan ke Aquarium Shah Alam











Saje bawa Daniel jalan2 tengok ikan kat shah alam...tak sempat plak nak snap gambar2 ikan hehehhe 2 keping ni jer....pas 1 round tengok ikan2..Daniel tertido...err..nak tanya..korang rasa muka Daniel ngan papanyer sama eh? Everybody told me that...This is not fair..takkan takde sikit iras muka mama kan...sambil tunggu Daniel bangun tido..kami makan eskrem sorang satu hehhehe....

mama tambah lg gambar kat sini dr kamera papa


2 comments:

Aiza Parman said...

Cutenya Daniel skrg, dah berisi. Matun..hang bagi dia susu apa ye? Hairee skrg makin susut lak..(Nis)

Faris Daniel said...

Nis...dari dia lahir aku bg Enfalac khas tul budak prem..pastu skang dia dah besar sket aku bagi Enfalac A+ plak sampai la ni..nanti nak try bg Enfapro plak..Si Illa pon kata susu Enfa ni bagus...
Hairee susut sbb dia dah lasak kan...dia makan ok ke selain susu?