Thursday, January 29, 2009

Cuti- cuti di Kuantan

Salam semua
Macamana dengan cuti korang seme? Mesti enjoy kan. Same here..Seronok sangat..mama kalau balik kuantan memang seronok..boleh jupa abah ( anak abah mama ni hikhikhik) jupa makcho...jupa kawan2..rindu betul kuantan..walau pun tak segah bandaraya Kuala Lumpur..mama tetap suka kuantan hehehhe
Sekarang Kuantan dah pesat membangun..dah ada shopping mall baru EastCoast Mall...best lah drpd Megamall tu hehehhe
Hari tu balik Kuantan pagi2 sabtu tu..pas subuh kitorang dah gerak gara2 tanak terperangkap jem nanti nak kuar KL...Alhamdulillah perjalanan lancar..cuma benti kat temerloh tuk bekfas n gi wash room..Dr Temerloh tu mama dah letak Daniel kat carseat dia..dah tak larat nak pegang..mujurlah dia nak duduk n tido kejap sampailah Kuantan.
Aktiviti kat Kuantan tak banyak...makan..makan...makan....ehehhe

2 comments:

Azman & Azian said...

kite teringat masakan Mak choor..mest best giler eh...

Faris Daniel said...

makcho dah tak sihat sgt sakit lutut tapi masakan dia mmg mabelessss...hehhhehe
sampai tak termakan hehehe..