Friday, January 23, 2009

Hannah lagik....




Ala dua2 mata tutup daaa...Hannah ni kira cucu mama tau hehehhe...skang dah besar dah dia..lebih kurang 3 bulan umonyer...
Oh ya nak sambung citer pasal Hannah ni..skang Hannah dah pandai menyembur air liur...nak tido bergelap..Daniel plak takut gelap hahahha...Wan dia ( kaklong ) takut Hannah tak kenal dia sbb tak selalu Hannah balik Kuala Terengganu..so CNY kaklong sekeluarga akan ke Selayang untuk berjumpa Hannah..Mama pun dah lama tak tengok Hannah...Kaklong kata Hannah skang dah botak sbb abah dia cukur rambutnyer...tapi rambut Hannh kan lebat..cepat jer tumbuhnyer...rindu nak dukung Hannah...

Nanti mama gi jenguk Hannah yer...

4 comments:

mama liana said...

eeeee baby girl tu comelnyaaaaaa

Faris Daniel said...

comelkan ana...hehhehhe
itu anak kepada anak sedara aku heheheh

Azman & Azian said...

c0melnye.......nak cium leh...

Faris Daniel said...

comelkan hehhee
tu lah pakman..u better get your own doter soon hehehehhe
dah ada 2 hero...cian Cik Yann takde teman ahaks...