Friday, January 23, 2009

Koleksi Keter papa

Opps ni kete Daniel bukan papa punyer...ada lagik 3 buah tak sempat nak snap...tapi papa bg Daniel main satu jer..police car jek...sbb daniel seme menda nak masuk molot...hikhikhik..



Haaa...ni baru papa punyer...ini pun jenuh mama kawtim ngan uncle shell tu nak beli kete ehehhe
nasib baek uncle sporting..kalu tak jenuhlah mama top up petrol jek...Shell ni pon satu kuar promotion Ferrari la..Keter James Bond la..seme time papa keje...mama jugak kene menggagau carik kete2 nih....Kalau Daniel mengamuk..duduklah ngadap kete2 nie..diamlah mamat nih...agaknyer dalam pala dia terfikir...bila lah aku nak godam kete papa ni? hikhikhik
Papa kata inilah yang bakal dia wariskan pada anakanda dia hehehhe..apa lagik Daniel...pasni vrooommmm...vrooommmm


2 comments:

mama liana said...

sekrg ni suh papa daniel renung kater tu belek2.. sat gi si daniel tu dah cerdik abihlah kater tu..jgn tinggal tayar aje udah ler hahahaha

Faris Daniel said...

hehehhhe
itulah skang nie daniel lom lagik usik2 keter2 tu...pasni maraunglah papa dia