Thursday, July 2, 2009

TAG dr Mama Adam & Addin

1. Apakah hubungan awak dan dia? (Sesiapa pun boleh)
Suami Isteri
2. 5 impression terhadap dia
Very understanding hubby
Amat penyabar
Very caring person exspecially about me & Daniel ( of course ler kan)
A very good listener too..
Penyayang, manja..(jgn tak caya)
3. Perkara yang paling memorable yang dia lakukan kat awak
Jaga mama masa mama lahirkan Daniel dulu, kagum ngan kesabaran dan ketabahan hati Papa.
Setiap kali Papa datang dan nak balik pasti papa akan kiss mama dulu..I feel your love sayang..it make me stronger and stronger day by day...
4. Perkara paling memorable yang dia kata pada awakI
Sayang, kuatkan semangat awak..abang tahu sayang kuat..lawan sakit tu..abang sayangkan awak sampai bila2..kuatkan semangat..
5. Kalau dia kekasih awak.. awak akan
cintai dia lah...
6. Kalau dia jadi musuh awak. awak akan
mungkin tidakkk
9. Overall impression ttg dia:
Manja, penyayang,cute..penyabar..
10. The most desirable thing to do to her/him:
jadi isteri yang solehah lah..nak layan makan minum dia..buat yang terbaik untuk dia..
11. Apakah awak rasa ttg pandangan orang terhadap awak?
kelakar...leh caya ke nie..nanti mama tanyakan kat orang lain eik...
12. The character of you for yourself?-
degil gak, ada angin huhuhu..mudah hangat...mudah cool...
13. On contrary, the character you hate about you-
cepat naik angin tu lah..ngah try nak kontrolllll...
try to be more cool personnn
14. The most ideal person you want to be with:-
Md Fairul
15. For people who like you.. tell sumthing about them:
--friendship forever
16. Ten people you tag:
1) Fieda
2)PakMan
3)Adex twin
4)BabyFarid
5)Malay - Mama Qisya
6)Mummyizz
7)Aunty Angah
8)Kak Sara
9)Cik wawi
10)Alizareesya
17. No.2 ada hubungan dgn siapa?
No 2 ada hubungan ngan yang no 1 hehehe..pertalian antara Pak saudara dan anak saudara
No 2 juga adalah abang ipar kepada yang no 7 hehehhe
18. Is no.3 female or male?
-Female
19. If no.7 and 10 have a relationship.
tak kenal kot hehehe
20. Mcmmane dgn no.5 dgn no.8?-
no 5 ialah Malay aka mama Qisya= mama kenal kat forum dan pernah jumpa 3x masa gathering..kecil molek,sweetdan pandai wat cupcakes...
no 8 ialah Kak Sara = dulu keje sama syarikat ngan dia cuma lain2 branch..sekarang sudah lain2 company hehehe
ada seorang anak bernama Adam Ikhwan
21. No. 4 single kah?-
wife org..3 orang anak daaa
22. No.1 belajar apa?
engineering It kot hehehhe...
23. Say sumthing about no.9:
seorang mama yang berjiwa kental..ada anak dara Yaya..anak bujang..Haiqal..hehhehe

7 comments:

iena hamdi said...

alamak kena tag yer

adex-aieda said...

nanti adex buat eik...
pale tgh serabut...

Fieda said...

Kena jawab tag nie gak ker.. adei...nak escape bley..
1,2,3..larikkkkkkkkk

Hannah said...

Hi Matun..Nany nih. Baru jer buat blog nih. Singgah2 ler. Tak tau pape lagi nih. Tgh godek2 lagi..hehehe

Faris Daniel said...

TAG tu aku tak paksa buatlah..rasa2 banyak masa korang buatlah...nanti aku tumpang baca..ye tak...

adex, jgn serabut2...sabar eik...

fieda, mana leh larikkkkk
daniel tangkapppppp

Faris Daniel said...

hai nany..yeay..yeay..tambah kagik blogger tegar hehehhe
ok matun dah jenguk tadi..nanti matun add link nany eh...

Hannah said...

Yup! Apai mmg baik Matun. Very helpful as well. Good listener, supportive and happy go-lucky.Glad you meet him and be as his soulmate forever.
ps : Kalo ko baca nih, jgn kembang semangkok pulak!..hahahaha