Tuesday, June 16, 2009

Visit Baby Adnan Firdaus ( Calla's son)

Adnan Firdaus..comel kan nama dia..bb calla nih dilahirkan ngan berat 3.47kg..eh betul ke..lupa plak hehhe
so hari sabtu yang lepas Mama bersama hero kecik mengikuti rombongan cik kiah..hehehe
takdelah rombongan pon..kami berempat jer..ehek...
Kami tiba pon dah tengahari...baby adnan ngah syiok titon...
Mummy dia pon sempatlah bersembang ngan kami..sempat juga menjamu kami ngan hidangan pasembor yang lazat...
Pic ni pon mama amik kat FB mummy dia..hari tu tak sempat nak snap2..
So bb adnan..welcome to the world yeah..make your mommy and daddy proud.
Aunty doakan bb Adnan membesar dengan sihat....muahsss
nanti leh kawan ngan Abang Faris Daniel...hehehhe..dah bosa anak den..dah jadi abang huhuhu

3 comments:

mummyizz said...

tak dapat nak jenggok calla, dapat tgok pic baby punjadilah...

Faris Daniel said...

takpelah mummy...
lenkali kita gi lagik tengok calla

Calla Lily said...

salam matun,
thank you sudi datang, sorry ler aku lambat masuk sini
biasalah sejak jadik mummy nie kan
dah besar dah faris kan, dah jadik abang dah dia kepada adnan :)